۳ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۳۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84693453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات بئر السبع/ متشکریم

تهران – ایرنا- گروه‌های مختلف فلسطینی سه‌شنبه شب عملیات استشهادی در منطقه "بئر السبع" که می گویند در جریان آن چهار شهرک نشین صهیونیست ، واکنش نشان دادند و آن را اقدامی طبیعی و پاسخی ناشی از خشم مردم در سرزمین های اشغالی به یورش های رژیم تل آویو دانستند.

به گزارش ایرنا، در این عملیات که در سالروز شهادت شیخ احمد یاسین و با سلاح سرد انجام شد، چهار شهرک نشین صهیونیست کشته شدند.

این عملیات توسط محمد ابوالقیعان از ساکنان منطقه النقب و از اسرای آزاد شده فلسطینی بود که ۴ سال از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی گذراند و امروز به شهادت رسید.

در واکنش به این اقدام "طارق سلمی" سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که اقدام مقاوم مانع از اشغالگری رژیم اشغالگر اسرائیل است.

وی گفت که این عملیات در مسیر طبیعی خود که پاسخ به جنایت‌ تروریست صهیونیستی در منطقه اشغال شده "نقب" صورت گرفت، انجام شده است.

سخنگوی جنبش حماس

"عبداللطیف القانوع" سخنگوی جنبش حماس با درود فرستادن به عامل این عملیات شجاعانه در بئر السبع گفت که جنایت رژیم صهیونیستی را تنها باید با عملیات شجاعانه، حمله با چاقو و زیرگیری و شلیک گلوله پاسخ داد.

وی این عملیات را پاسخ به سیاست کوچ نژادی اعمال شده توسط نهادهای صهیونیستی علیه ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی دانست.

القانوع افزود که این عملیات همزمان با شهادت شیخ احمد یاسین بنیانگذار جنبش حماس بود و خود تأکیدی بر درست و ادامه دار بودن روشی است که شیخ احمد بنیان نهاد.

سخنگوی حماس اظهار کرد: نبرد ما علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی جریان دارد و هرگز متوقف نخواهد شد.

کمیته مقاومت فلسطین

این کمیته این عملیات شجاعانه در شهر "بئر السبع" را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات بار دیگر ثابت می‌کند که ملت فلسطین به مقاومت مشروع خود تا پیروزی ادامه خواهد داد.

جنبش آزادگان فلسطین

جنبش آزادگان فلسطینی نیز ضمن تهنیت به خاطر این عملیات، اعلام کرد که گزینه مقاومت ریشه در درون شهروندان فلسطینی انقلابی دارد که تا رسیدن به اهداف و مهار اشغالگری صهیونیست‌ها هرگز متوقف و آرام نخواهد شد.

جنبش آزادگان فلسطین همچنین از مردم این کشور خواستار افزایش اینگونه عملیات شجاعانه و منحصر به فرد علیه اشغالگری صهیونیست‌ها شد.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جنبش آزادیبخش فلسطین

این گردان ضمن ستایش این عملیات منحصر به فرد و ویژه، این اقدام را پاسخ طبیعی به جنایت روز افزون اشغالگران علیه ملت فلسطین به ویژه در داخل سرزمین‌های اشغالی و تلاش تل آویو برای کوچ ساکنان اصلی این مناطق دانسته است.

این گردان اعلام کرد که دشمن باید پیام این عملیات را به خوبی درک کند و دست از اقدامات تروریستی خود علیه ملت و مقدسات ما بردارد و جهان نیز باید دست از سیاست یک بام و دوهوا بکشد و پیش از آن که از دست رفتن زمان، عدالت را در مورد مسأله فلسطین به اجرا بگذارد.

جنبش خلق برای آزادی فلسطین

این جنبش نیز با تبریک این عملیات آن را در چارچوب پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن اعلام کرد که روزانه علیه ساکنان فلسطین ادامه دارد.

این جنبش با تمجید از این عملیات شجاعانه تأکید کرد که ادامه درگیری با صهیونیست‌ها بیانگر آن است که ما مخالف جنایت‌های آنان هستیم و مقاومت با همه انواع آن و در تمام زمینه‌ها، گزینه ملت ما برای رهایی از اشغالگری و پیروزی برای به دست آوردن حقوق ملی مشروع فلسطین است.

گردان‌های شهدای اقصی، تیپ العامودی نیز عملیات را تبریک گفت و خواستار افزایش این عملیات شجاعانه در تمام مناطق فلسطین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha