۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 888
کد خبر: 84694899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار قم: در تامین امنیت نوروزی از ظرفیت‌ مردم استفاده شود

قم- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان این‌که نیروی انتظامی در خط مقدم تامین نظم و امنیت است، گفت: در تامین نظم و امنیت نوروزی باید از ظرفیت‌های مردم و خیرین استفاده شود.

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده در جلسه قرارگاه نوروزی تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۱، با بیان این‌که از گذشته در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اشتغال‌زایی دچار مشکلات زیربنایی هستیم، افزود: در راستای پیشگیری از جرائم باید از مشارکت همه ادارات دولتی و بخش خصوصی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خط  مقدم تامین نظم و امنیت مردم است، اضافه کرد: کوتاهی در حوزه‌های دیگر، فشار تامین امنیت را متوجه مسوولان انتظامی و امنیتی خواهد کرد.

وی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در هفته‌های اخیر را الگوی موفق خدمت به مردم دانست و ادامه داد: رمز موفقیت در برگزاری باشکوه این جشن‌ها، بسترسازی ادارات دولتی و استفاده حداکثری از ظرفیت مردم بود.

قرارگاه نوروزی تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۱ فرماندهی انتظامی قم با شعار «پلیس هوشمند، قانون‌مداری و نشاط اجتماعی» از ۲۵ اسفندماه تشکیل شده است.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین زائران و مسافران نوروزی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم همچنین در بازدید از نمایشگاه فرهنگی نوروز ۱۴۰۱، با اشاره به کارکرد نمایشگاه‌ها در ایام ازدحام سفرها، بر ضرورت معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین زائران و مسافران نوروزی شهر کریمه اهل‌بیت(س) تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این نمایشگاه، گفت: فراهم کردن توشه فرهنگی در کنار تامین زیرساخت‌های خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حاجی‌زاده با اشاره به میزبانی قم از کنگره ملی شهدای روحانی در سال ۱۴۰۱، افزود: باید با ارتباط‌گیری با برگزارکنندگان این کنگره، بسته‌های فرهنگی مرتبط بافرهنگ ایثار و شهادت تولید و در بین مردم و علاقه‌مندان توزیع شود.

نمایشگاه «قرن جدید؛ قرن امید» که به همت اداره کل ارشاد در مجتمع شهر راه‌اندازی شده است، در بخش‌های معرفی کتاب، حجاب، شهدا،خطاطی، کودک و نوجوان و محصولات فرهنگی در حال فعالیت می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha