۵ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84695267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح اعتکاف علمی دانش آموزان در هفت مدرسه قزوین

قزوین - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرا و برگزاری طرح اعتکاف علمی دانش آموزان دوره دوم متوسطه نظری استان در سطح هفت مدرسه خبر داد. 

نقی سیاهکالی مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای کیفیت‌ بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح اعتکاف علمی از ۲۸ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
وی با اشاره به فعالیت هفت مدرسه دوره متوسطه نظری استان در طرح اعتکاف علمی دانش آموزان،اظهار داشت: ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش آموزان و استفاده از تجربیات همدیگر، از ویژگی های این طرح است.
سیاهکالی مرادی، هدف از اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان را فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش آموزان عنوان کرد و افزود:  این طرح برای دانش‌آموزان کنکوری و در راستای بهره گیری آنها از فرصت طلایی نوروز در نظر گرفته شده است. 
این مسوول تاکید کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مجرب و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال گذشته، مطالعه و رفع اشکال از جمله خدماتی است که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور دارند. 
سیاهکالی مرادی با اشاره به ویروس کرونا یاد آور شد: هم اکنون این طرح با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی و بازدیدهای مستمر در حال برگزاری است . 
استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha