۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶
کد خبر: 84695592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سنندج: مشکلات اقتصادی کردستان با بهره از ظرفیت‌های آن قابل رفع است

سنندج- ایرنا-  امام جمعه سنندج گفت: استان کردستان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های نیروی انسانی، معدن و گردشگری دارد که اگر از این بسترها به خوبی استفاده شود مشکلات اقتصادی و کمبودهای آن رفع می‌شود.

به گزارش ایرنا ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج  اظهار داشت: استان کردستان محروم نیست و دارای ظرفیت‌های کم نظیری است اما تاکنون آنگونه که باید از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

وی ادامه داد: نیروی جوانان تحصیلکرده نخبه و توانمند از دیگر ظرفیت‌های ویژه استان کردستان است که می‌توان با عملیاتی کردن شعار سال زمینه بهره‌گیری از توان این نیروی جوان را فراهم کرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: اگر مسوولان زمینه تحقق شعار سال را به معنای واقعی فراهم کنند بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان کردستان و کشور برطرف می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مردم استان برای مهمان‌نوازی و استقبال از مهمانان نوروزی، افزود: مهمان‌نوازی و کمک به هم‌نوع از ویژگی‌های اخلاقی و بارز مردمان دیار فرهنگ و هنر کردستان است تا جاییکه در هر نقطه‌ای از کشور و حتی جهان مشکلی پیش بیاید به کمک آنها می‌شتابند.

امام جمعه سنندج گفت:  قیمت بسیاری از مایحتاج و لوازم خانگی موردنیاز مردم افزایش یافته و این موجب نگرانی مردم است بنابراین می‌طلبد دولت علاوه بر قیمت کنترل مواد غذایی قیمت دیگر کالاها را نیز تحت کنترل داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم دولت مردمی با نظارت هرچه بیشتر بر بازار و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی داخل کشور زمینه کاهش قیمت این دست کالاها را در بازار فراهم کند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: امنیت بزرگترین نعمت و سرمایه جامعه است که امروز به برکت تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در ایران برقرار است.

ماموستا رستمی همچنین جایگاه انسان را بسیار والا دانست و ادامه داد: ما باید قدر این جایگاه را با عبادت و تقوای الهی حفظ کرده و هرگز سر تعظیم در برابر ظالم فرو نیاوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha