۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84695634
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: تحقق شعار سال نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: تحقق شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نیازمند تلاش و عزم جدی مردم و مسئولان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع میامی ضمن تبریک سال جدید، افزود:اولین مخاطب در تحقق شعار سال مسئولان به ویژه مسئولان اجرایی کشور هستند و باید اقدام های موثری صورت پذیرد.
 وی اقشار مختلف مردم و نخبگان را نیز به عنوان دومین مخاطب شعار سال دانست، و اظهارداشت:  راه علاج گرانی‌ها، تورم و فشار فراوان بر معیشت مردم تولید ملی و رونق آن می باشد.
خطیب جمعه میامی افزود: با تولید ملی اشتغال زایی به وجود می‌آید و در این راستا کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت.
صفایی پور ادامه داد: تحقق شعار امسال می تواند سهم بسزایی در افزایش رضایتمندی عمومی داشته باشد.
وی افزود: با مشارکت، کار جهادی و بهره گیری از ظرفیت های کم نظیر شهرستان می توان به منویات رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشاند.

 صفایی پور با اشاره به اینکه دهه آخر ماه شعبان به عنوان تکریم و تعظیم مساجد نامگذاری شده است، افزود: مسجد مهمترین مرکز و کانون عبادت و نیایش به ویژه نماز است و باید نقش خود را در راستای تحقق شعار سال بویژه دانش بنیان کردن تولید ایفا کنند. 
خطیب جمعه میامی با اشاره به حضور مسافران و زائران امام رضا (ع) در این شهرستان، اظهارداشت: تمهیدات لازم در راستای تامین کالاهای اساسی صورت پذیرد و مردم در این ایام کمبود کالاها را نداشته باشند.
امام جمعه میامی گفت: دولت امسال نسبت به افزایش بی رویه برخی کالاها نظارت داشته باشد.
وی ضمن تشکر از ستاد تسهیلات سفر شهرستان اظهار داشت: رضایت مسافران و گردشگران در ایام نوروز اولویت ستاد قرار گیرد.
صفایی پور ضمن تشکر از حضور استاندار سمنان و بازدید از بازارچه ها و مکان های خدماتی سفرهای نوروزی ، تصریح کرد: تقویت بازارچه های محلی در سطح شهرستان ضرورت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha