۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۵۶
کد خبرنگار: 1036
کد خبر: 84695827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی از طریق شناورهای دریایی در ساحل مازندران جابجا شدند

 نوشهر- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون دستکم ۲۰ هزار نفر از طریق شناور ( قایق - جت اسکی ) در قالب تفریحات دریایی در سطح آب های ساحلی استان جابجا شدند.

 به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پور افزود : این تعداد مسافر از ۲۵ اسفند تاکنون از طریق ۸۵ ایستگاه گردشگری دریایی حدفاصل رامسر تا فرح آباد ساری در قالب تفریحات دریایی جابجا شدند.
محدوده ساحلی رامسر تا فرح آباد به طول حدود ۱۵۰ کیلومتر به لحاظ فعالیت های دریایی گردشگری تحت نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر است و بقیه آب های ساحلی استان را هم اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد بر عهده دارد.
این مسوول اظهار کرد: با وجود نامساعد بودن و ناپایداری وضعیت جوی در بیشتر روزهای پایانی سال گذشته و اولین روزهای امسال، استقبال مسافران در استفاده از امکانات دریاگردی نسبت به مدت مشابه سال گذشته چشمگیر بوده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران پیش بینی کرد با مساعد شدن شرایط آب و هوایی در روزهای آینده شاهد استقبال بیشتری از مسافران در بهره گیری از امکانات دریایی این استان باشیم. 

بیش از دوهزار شناور اعم از جت اسکی و قایق در محدوده ساحلی استان مازندران به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می دهند.
طبق آمار رسمی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، نوروز گذشته حدود ۱۴۵ هزار نفر در این استان دریاگردی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha