۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84696250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوانح رانندگی در ساوه و زرندیه چهار کشته و ۱۱ مصدوم داشت

ساوه - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: در پی وقوع ۲ سانحه رانندگی که جمعه شب در جاده‌های ساوه و زرندیه روی داد چهار نفر کشته و ۱۱ تن مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، «بهرام صیدی» روز شنبه  در گفت و گو با ایرنا، افزود: شامگاه جمعه پنجم فروردین ماه جاری، ۲ حادثه ترافیکی به فاصله زمانی کمتر از یک ساعت در محور قدیم ساوه-تهران و محور بخش خرقان در شهرستان زرندیه رخ داد.  

وی افزود: در این حوادث ترافیکی در مجموع ۱۵ تن مصدوم شدند که ۶ تیم عملیاتی اورژانس و سه تیم امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به محل اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی مصدومان این حوادث را به مراکز درمانی رباط کریم، شهید مدرس ساوه و امام رضا (ع) زرندیه منتقل کردند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه اظهار داشت: متاسفانه از ۱۵ مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی چهار تن به علت شدت جراحات وارده فوت شدند.

صیدی بیان کرد: حادثه نخست از برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در محور قدیم ساوه-تهران روی داد که این حادثه ۹ مصدوم بجا گذاشت که تیم‌های عملیاتی اورژانس پرندک، زاویه، مامونیه، رباط کریم و تیم امدادی هلال احمر رباط کریم جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام و ۹ مصدوم به بیمارستان رباط کریم منتقل شدند.  

وی تصریح کرد: سه تن از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده علی رغم تلاش تیم‌های عملیاتی و انتقال به مرکز درمانی فوت شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه عنوان کرد: حادثه دوم در محور بخش خرقان از برخورد سه دستگاه خودروی سواری روی داد که تیم های عملیاتی اورژانس مامونیه و تیم های امدادی هلال احمر رنگرز و هجیب به محل حادثه فراخوان شدند و ۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های شهید مدرس ساوه و امام رضا (ع) زرندیه منتقل شدند که یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده علی رغم تلاش پرسنل عملیاتی فوت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha