پنج طرح هوشمندسازی در کلانتری‌ها 
و پاسگاه‌های انتظامی اجرا می‌شود

شهرکرد - ایرنا- رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی کشور از اجرای پنج طرح هوشمندسازی برای کلانتری و پاسگاه‌های کشور در سالجاری خبر داد و گفت:برای اجرای این طرح‌ها قرارگاه جدید تشکیل شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرتیپ مهدی معصوم بیگی در سفر به شهرکرد افزود: این طرح‌ها در قالب  گشت هوشمند، ارسال پرونده به روش الکترونیکی به مراجع قضایی، ارتباط برخط با پزشکی قانونی، نظارت وپایش مستمر از حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها و مدیریت وکنترل گشتها در دست اجراست.

وی اظهارداشت: هم اکنون سه هزار کلانتری و پاسگاه در سراسر کشور فعال است که اجرای این طرح‌ها در دستور کار کلانتری و پاسگاههای کشور درراستای استفاده از ظرفیت فناوری‌های جدید برای تسهیل وتسریع درخدمت‌رسانی به مردم اجرا می‌شود.

معصوم بیگی افزود: اجرای طرح نوروزی پلیس را در نیمه نخست تعطیلات نوروزی موفق ارزیابی کرد، و گفت: طرح نوروزی به لحاظ وسعت و دربرگیری نیروی انسانی و به عنوان بزرگترین طرح انتظامی در سطح کشور است که هرساله در همه ابعاد مختلف مدیریت و پیشگیری از جرم با اولویت سرقت، تامین نظم و امنیت تفرجگاه‌ها، محورهای مواصلاتی و تامین امنیت محلات و حوزه مدیریت و کنترل ترافیک اجرا می‌شود.

وی اظهارداشت: بنا برارزیابی میدانی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های موفق در طرح نوروزی امسال و ماموریت‌های مختلف پلیسی در سال گذشته شناخته شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز افزود: نیروی انتظامی استان برای خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز از ظرفیت ۲ هزار و ۳۵۰ نفر نیروی انتظامی در دو شیفت استفاده کرده است.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: در ایام نوروز ۱۱ ایستگاه پلیس در نقاط مختلف مستقر و ۲۷۲ دستگاه خودرو در ماموریت نوروز فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha