ظرفیت‌های خوبی در چهارمحال و بختیاری برای تحقق شعار سال وجود دارد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شعار سال را می‌توان با وحدت، اراده، پیگیری مستمر و هم‌افزایی مدیران عملیاتی کرد، گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان برای تحقق شعار سال وجود دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری روز شنبه در دیدار نوروزی با مدیران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان " تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال گام‌های عملی بردارند و شعار سال تنها به درج در سربرگ نامه‌های اداری و پلاکاردها خلاصه نشود.

وی با بیان اینکه انتخاب شعار سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده درایت و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه دانش و فناوری محور اصلی فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود از همین رو توان‌افزایی در راستای پیشرفت فنی و تکنولوژی در دستور کار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌های دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ برای مدیران ترسیم می‌شود، توضیح داد: مدیران با پرهیز از شعارزدگی در راستای امیدآفرینی و فسادستیزی تلاش کنند تا شاهد رشد و پویایی چهارمحال و بختیاری در تمامی زمینه‌ها باشیم.

حیدری با تاکید بر اینکه بحث اشتغال و تولید با تکیه بر علم و فناوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: امروز بحث بیکاری یک چالش بزرگ است باید با تلاش و کار جهادی نرخ بیکاری استان به میانگین کشوری نزدیک شود و مدیران استانی در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۱ برنامه خوبی جهت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای توسعه و پیشرفت در چهارمحال و بختیاری تدوین خواهد شد، درصدد هستیم تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پیشران را در سفر ریاست جمهوری به استان پیگیری کنیم.

حیدری با تاکید بر جذب به موقع اعتبارات سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم اعتبارات سال ۱۴۰۰ برگشت بخورد، همچنین باید برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۱ صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha