ایرلاین‌ها تاخیر و ابطال پرواز را قبل از حضور مسافر در فرودگاه، اطلاع‌رسانی کنند

تهران- ایرنا- سازمان هواپیمایی کشوری شنبه شب در یک اطلاعیه، تمام ایرلاین‌ها را موظف کرد تا هر گونه تاخیر و ابطال پرواز را پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و ... به اطلاع مسافران خود برسانند.

به گزارش شنبه شب ایرنا، سازمان هواپیمایی اعلام‌کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی موظف هستند تاخیرات، تغییرات یا ابطال پروازهای خود به هر دلیل را به سرعت و پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و ... به اطلاع مسافران خود برسانند تا از ایجاد تبعات منفی به دلیل حضور و معطلی مسافرین در فرودگاهها جلوگیری بعمل آید.

همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند ضمن اطلاع موضوع به کشیک سازمان هواپیمایی کشوری در هر زمان از ساعات شبانه روز، فرودگاه مبدا و مقصد را نیز در جریان کامل هر گونه تغییر برنامه پروازی قرار دهند.

بر این اساس ضمن برنامه ریزی و آمادگی فرودگاه، اطلاع رسانی از طریق نمایشگرهای ترمینالها برای مسافران حاضر در فرودگاه انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha