۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84698083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت شلمچه بازدید کرد

آبادان - ایرنا - بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه از بیمارستان و مرکز پشتیبانی درمانی سردار شهید سلیمانی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش ایرنا وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پس از بازدید از بخش‌های مختلف و در حال ساخت بیمارستان و مرکز پشتیبانی درمانی شلمچه ،روند ساخت و بهره‌برداری از این مرکز درمانی را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جریان این بازدید گفت: بیمارستان شلمچه تنها مرکز بهداشتی و درمانی مرزی کشور است که برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، راهیان نور، بحران و حوادث همچنین در راستای گردشگری سلامت استفاده خواهد شد.

سیدمحمد محمدی افرود: این بیمارستان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در حال احداث است و تلاش می شود تا قبل از اربعین امسال به بهره‌برداری برسد.

وی پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۹۷ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای ساخت این بیمارستان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که برای تکمیل و تجهیز آن به ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

 بهرام عین‌اللهی که یکشنبه شب وارد آبادان شده قرار است پس از بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی آبادان و خرمشهر در میان کاروان‌های راهیان نور در شلمچه حضور یابد.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر قرار دارد و یکی از گذرگاه‌های مهم کشور برای پیاده روی اربعین حسینی است. 

تا پیش از شیوع کرونا ، در ایام اربعین بیش از یک میلیون زائر ایرانی و خارجی از این گذرگاه مرزی تردد داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha