معاون استاندار فارس: تلاش دشمن در جهت ایجاد جو ناامیدی در جامعه است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تلاش و کوشش دشمن در جهت ایجاد جو ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی در جامعه و اذهان مردم است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل محبی پور، روز دوشنبه در سلسله نشست های مدیران پاسخگو در شیراز افزود: برای بی اثر کردن و خنثی سازی این اقدام دشمن نیاز است که تمام دلسوزان کشور، انقلاب و نظام در جهت ایجاد یک الگوی مدیریت جهادی در مسیر جهاد تبیین گام بردارند.
وی، با اشاره به نقش رسانه ها در انتقال نظرات و خواسته ها به مدیران و انعکاس افکار عمومی بیان کرد: در مسیر اقدامات حق طلبانه و حق جویانه هر چه با مردم آشکارتر و شفاف تر و با ارتباطات نزدیک تر با مردم کار کنیم موفقیت‌ها بیشتر و سنگ اندازی‌ها بی اثرتر خواهد شد و در این مسیر نقش رسانه ها به عنوان افسران عرصه جهاد تبیین می تواند بسیار اثرگذار باشد.
او ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی نیز مباحث و سرفصل های مهمی همچون بحث تحقق شعار سال، تکالیف دولتی که بر عهده دستگاه ها است و سرفصل های منبعث از سندهای راهبردی از جمله بیانیه گام دوم انقلاب است.
معاون استانداری فارس گفت: از شعارهای انقلابی دولت سیزدهم انقلابی گری، عدالت محوری، انقلابی گری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانونمداری است که رئیس جمهور معتقد است که مدیران دولت سیزدهم با این ویژگی ها باید منصوب شوند.
محبی پور تصریح کرد: رسانه ها در بیان مطالب، ذهنیت های موجود در جامعه را به مدیران منتقل کنند تا پاسخ لازم از سوی آنها داده شود و این حرکتی که در استانداری برای پاسخگویی آغاز شده استمرار پیدا خواهد کرد.

فارس از نظر زیرساخت های راه وضعیت مناسبی ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به افزایش حوادث جاده ای استان و تلفات ناشی از آن گفت: این استان از نظر زیرساخت های راه های استاندارد به نسبت حجم سفرهایی که در آن انجام می‌شود وضعیت مناسبی ندارد که هم از نظر زیرساختی و هم امکانات نیازمند توسعه و تقویت است.
محبی پور ادامه داد: علاوه بر این، قرار گرفتن فارس در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور و جاذبه های گردشگری و توریستی آن زمینه ساز تردد حجم بالای خودرو در محورهای آن شده است.
او افزود: مجموعه این عوامل در کنار جمعیت فارس و طول راه‌های آن سبب شده که استان از استان های پرتردد کشور باشد که به تبع آن حجم حوادث رانندگی و مرگ میر ناشی از آن نیز بالا است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در نوروز امسال فارس از نظر تلفات جاده‌ای رتبه سوم کشور را در اختیار دارد که این مساله سبب گردید که استاندار فارس بر لزوم کاهش آمار حوادث و تلفات ناشی از آن تاکید کند.
محبی پور افزود: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، ظرفیت خودرویی ادارات را نیز در اختیار افزایش گشت های نامحسوس پلیس راهور استان قرار دادیم و از ظرفیت بسیج مردمی نیز در جهت کنترل و نظارت بر ترددهای جاده ای استفاده خواهد شد.
وی گفت: بحث مربوط به کیفیت خودروها نیز بسیار اثرگذار است که امیدواریم امسال شاهد ارتقاء کیفیت خودروهای تولید داخل باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha