۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84699083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر بهداشت: ۶ هزار پروژه درمانی و بهداشتی در حال ساخت داریم

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: اکنون ۶ هزار پروژه درمانی و بهداشتی در حال ساخت وجود دارد که چهار هزار طرح آن مربوط به حوزه بهداشت است.

 دکتر بهروز رحیمی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان بنت الهدی بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب  در راستای تقویت حوزه بهداشت، تکمیل طرح های بهداشتی برای ارتقای سلامت شهروندان در اولویت این وزراتخانه است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های درمانی و بهداشتی مناطق محروم و مرزی کشور از دیگر اولویت های وزارت بهداشت است، گفت: تکمیل پروژه های درمانی و بهداشتی خراسان شمالی نیز از اولویت های این وزارتخانه است که اعتبار آن از محل منابع محرومیت زدایی و منابع وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: در واقع موضوع محرومیت‌زدایی در سلامت را با نگاه ویژه به استان های محروم دنبال خواهیم کرد تا زندگی بهتری برای همه شهروندان فراهم شود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت در کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدی که از بخش NICU بیمارستان بنت الهدی بجنورد انجام شد بزودی این بخش تکمیل و تجهیزات لازم برای این مرکز تامین خواهد شد.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.   

در این استان ۸۶۳ هزار نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) و نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی از برنامه های سفر یکروزه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت به این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha