۱۹۲ هزار مسافر از خدمات ایستگاه استقبال از زائر مشهد استفاده کردند

مشهد- ایرنا- معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ۱۹۲ هزار و ۱۸۱ نفر زائر و مسافر از ۲۸ اسفندماه پارسال تا هفتم فروردین‌ماه جاری از خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائر مستقر در ورودی‌های مشهد بهره‌مند شده‌اند.

حسین باغ‌گلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد از مسیر نیشابور، ورودی از مسیر قوچان، راه‌آهن و پایانه مسافربری مشهد از ۲۸ اسفندماه پارسال فعال شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت در ایستگاه مسیر نیشابور ۴۲ هزار و ۵۳۴ نفر و در ایستگاه ورودی به مشهد از مسیر قوچان نیز هشت هزار و ۷۷۶ نفر خدمات دریافت کرده‌اند.

باغ‌گلی اضافه کرد: در ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع) نیز ۷۳ هزار و ۵۹۴ مسافر و در ایستگاه راه‌آهن ۶۷ هزار و ۲۷۷ نفر پاسخگویی شدند.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از غربالگری، تست سلامت، توزیع چای و آب جوش صلواتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود و نمایش‌های آیینی به عنوان خدمات قابل ارائه در این ایستگاه‌ها یاد کرد.

باغ‌گلی خاطرنشان کرد: همچنین توسط گروه‌های سیار برای زائران و مسافران در مناطق مختلف شهر و ورودی‌های مشهد سرودهایی اجرا می‌شود.

معاون شهردار مشهد افزود: تا پایان نوروز ۲۰۰ سرود توسط این گروه‌ها اجرا می‌شود که تا کنون ۱۳۳ اجرا از این تعداد برای زائران و مجاوران عرضه شده‌است.

طبق اعلام استانداری خراسان رضوی از ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۶ میلیون زائر و گردشگر به این استان سفر کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha