استاندار خراسان رضوی: چهار روش برای طرح مشکلات با نمایندگان رییس جمهور در نظر گرفته شده است

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: در جریان هجدهمین سفر استانی دولت که به مشهد صورت می گیرد، چهار روش برای ارسال درخواست و مطالبات مردم به نمایندگان رییس جمهور در نظر گرفته شده است.

یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برگزاری میز خدمت در ۳۱ دستگاه دولتی در مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین یکی از این راه‌هاست که از ساعت هشت صبح تا ۱۸ پاسخگوی مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۱۱ هم طی این مدت از ساعت هشت صبح تا ۲۲ پاسخگوی هم استانی ها است.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: سامانه اینترنتی سامد ( ۱۱۱.ir) دیگر راه ارتباط با نمایندگان ریاست جمهوری است. همچنین مردم می‌توانند از طریق نامه کتبی درخواست ها و مشکلات خود را به نمایندگان رییس قوه مجریه برسانند.

نظری گفت: همه درخواستها و موضوعاتی که مردم مطرح کنند، جمع بندی شده و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

رییس جمهوری فردا بعدازظهر در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت و نخستین سفر در سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی، سفر می کند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha