۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84699929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۳ پرونده قاچاق پارسال در خراسان شمالی بررسی شد 

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبر: 84699929
۲۱۳ پرونده قاچاق پارسال در خراسان شمالی بررسی شد 

بجنورد- ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: انجام ۱۰ هزار مورد بازرسی از بازار استان در سال گذشته منجر به تشکیل ۲۱۳ پرونده قاچاق شد.

علی وفاخواه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده های مربوط به قاچاق کالا در این استان در سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال ثبت شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره بازرسی از بازار استان در سال گذشته گفت: در این مدت بیش از ۷۷ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از بازار استان انجام شد که منجر به کشف چهار هزار و ۸۲۳ تخلف شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: در این مدت برای بیش از چهار هزار فقره از تخلفات کشف شده پرونده تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده های تشکیل را بیش از ۷۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این مدت انجام یکهزار و ۹۶۷ مورد گشت مشترک منجر به تشکیل یکهزار و ۷۳۹ مورد پرونده به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال شد. 

وفاخواه افزود: در این مدت بیش از ۲ هزار مورد شکایت از فعالان بازار به این معاونت رسیده است که یکهزار و ۶۵۲ شکایت از این تعداد شکایات مردمی و ۳۵۰ مورد شکایت ناظرات افتخاری بوده است. 

وی اظهار داشت: پارسال ۵۸۴ مورد شکایت از بازاریان و فعالان اقتصادی استان در حوزه خدمات و یکهزار و ۴۱۸ مورد شکایت حوزه کالا بوده است. 

وفاخواه درباره بازرسی از انبارهای استان در سال گذشته گفت: در این مدت ۲۵ فقره پرونده در این زمینه تشکیل شد که ارزش ریالی آن بیش از ۳۳ میلیارد ریال گزارش شده و احتکار، عدم اعلام موجودی، اخفا، امتناع از عرضه کالا های روغن موتور، شکر، گندم، جو، برنج و لاستیک بیشترین تخلفات گزارش شده است. 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: پارسال ۳۶۶ فقره پرونده بهداشتی در استان تشکیل شده است که ارزش آن یک میلیارد و  ۳۰۱ میلیون ریال ثبت شده است. 

۲۶ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی فعالیت می کنند. 

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha