فولاد هرمزگان درخانه و صنایع پشتیبان در مشهد به میدان خواهند رفت

بندرعباس- ایرنا- در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در خانه و تیم صنایع پشتیبان هرمزگان بیرون از خانه به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در بازی های هفته چهاردهم که پنجشنبه یازدهم فروردین ماه برگزار خواهد شد، تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم گهر زمین سیرجان می باشد. 
تیم گهر زمین سیرجان با ۳۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه اول قرار گرفته است و تیم فولاد هرمزگان با ۲۴ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.

در این گروه تیم های شهدا ایلام، عقاب تبریز، جندی شاپور دزفول، اروم آلیاژ ارومیه، کوثر اصفهان، قند فریمان و چوار ۶۵ ایلام در مکان های سوم تا نهم ایستاده اند. 
تیم صنایع پشتیبان هرمزگان نیز در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور به مشهد خواهد رفت تا با تیم استعدادهای درخشان بازی کنند.

تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در گروه سوم این رقابت‌ها با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و تیم استعدادهای درخشان هم با ۱۷ امتیاز در مکان چهارم ایستاده است. 
در این گروه تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با ۲۱ امتیاز دوم‌، بوتا پارس ایرانیان با ۱۸ امتیاز سوم، ایرالکو اراک با ۱۷ امتیاز پنجم، آروین قالا ماکو با ۱۳ امتیاز ششم، شهرداری جیرفت با ۴ امتیاز هفتم و هیات داراب با ۴ امتیاز هشتم شدند.

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی و یک گروه ۸ تیمی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha