۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبر: 84700224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: مسافران از خدمات نوروزی تهران راضی هستند

تهران - ایرنا -معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: مسافران حاضر و عبوری از مسیرهای منتهی به استان تهران از خدمات نوروزی ارائه شده رضایت دارند.

محسن نایبی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به صورت مستمر طی روزهای گذشته از سال جاری، روزانه از هر کدام از ستادهای گردشگری شهرستان های استان تهران بازدید سرزده انجام شده است.

وی یادآور شد: مهمترین هدف در این بازدیدها هم سرکشی و هم عرض خدا قوت به دست اندرکاران ستاد خدمات گردشگری است.

نایبی به خدمات ارائه شده نیروی انتظامی استان تهران در داخل شهرها و مسیرهای ارتباطی اشاره کرد و از کاهش سرقت در تمامی شهرستان های این استان خبر داد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: میزان کاهش سرقت در برخی شهرها و شهرستان های از ۲۷ تا ۳۲ درصد نوسان دارد اما در مجموع تمامی این نقاط شاهد کاهش سرقت هاست.

وی خاطرنشان کرد: در مسیرهای دسترسی استان تهران نیز شاهد کاهش چشمگیر تعداد تصادفات فوتی هستیم که آمار دقیق آن در پایان کار ستاد نوروزی اطلاع رسانی می شود.

نایبی با بیان اینکه به توجه به شیوع کرونا طی ۲ سال گذشته و دشواری سفر برای مردم در این مدت، از افزایش تعداد سفرها و خدمات گردشگری ارائه شده در مسیرهای دسترسی و اماکن گردشگری استان تهران خبر داد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از حضور و فعالیت نیروهای هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راهور، گردشگری، خدمات سفر، امداد رسانان و مجموعه آموزش و پرورش در ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافران قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha