رییس ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از این مرکز در مشهد دیدن کرد

مشهد- ایرنا- حجت‌الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (۱۱۱) در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواست‌های مردمی قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، استاندار خراسان رضوی نیز که در این بازدید حضور داشت اظهار کرد: از مهمترین اهداف سفرهای ریاست جمهوری ارتباط مستقیم با مردم و آشنا شدن میدانی با مسایل و مشکلات آنها و رفع این مشکلات است.

یعقوبعلی نظری افزود: رییس جمهوری در سفر به استان خراسان رضوی، در کنار برنامه‌های رسمی، یک سری برنامه به صورت سرزده و با حضور در بین مردم دارد.

وی اضافه کرد: در جریان سفر استانی هیات دولت به مشهد و خراسان رضوی چهار روش برای ارسال درخواست و مطالبات مردم به نمایندگان رییس جمهور در نظر گرفته شده است که سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از این روشهاست و در طول مدت سفر آیت‌ الله رئیسی از ساعت هشت صبح تا ۲۲ پاسخگوی هم استانی هاست.

استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری میز خدمت در ۳۱ دستگاه دولتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از دیگر راه‌های ارتباطی و بررسی مشکلات شهروندان است.

نظری افزود: امکان و ظرفیت‌های خوبی با استفاده از همه ابزارها برای ارتباط مردم با ریاست جمهوری در استان فراهم شده است و امیدواریم از این طریق بتوانیم به بخشی از مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

رییس جمهور عصر امروز دهم فروردین ماه در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت و نخستین سفر در سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه خراسان رضوی و رفع مشکلات مردم به این استان سفر می کند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha