۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵
کد خبر: 84700479
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار بر پیگیری مشکلات مردم قم تا حصول نتیجه

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵
کد خبر: 84700479
تاکید استاندار  بر پیگیری مشکلات مردم قم تا حصول نتیجه
سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم

قم ـ ایرنا ـ استاندار قم، با اشاره به عزم و اراده جدی دولت سیزدهم برای پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های عمومی در حوزه‌های گوناگون، بر لزوم پیگیری مشکلات مردم تا رسیدن به نتیجه نهایی تاکید کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از روابط‌عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در چهارمین سفر به شهرستان جعفرآباد در جمع مسئولان این شهرستان گفت: برخی مسایل و مشکلاتی که وجود دارد، طی سال‌ها ایجاد شده و حل آنان زمان‌بَر است و باید تمام توان اجرایی استان به کار گرفته شود تا این مسایل در اسرع وقت مرتفع شوند. 

وی با تاکید بر حضور مستمر در بخش‌ها و روستاها، هدف از سفر خود را بررسی روند توسعه شهرستان جعفرآباد عنوان و بیان کرد: در جریان سفر رییس‌جمهور و بازدیدهای قبلی، تصمیمات بسیار خوبی برای این منطقه اتخاذ شده است که امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبات، شاهد رونق، توسعه و پیشرفت این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت حل امور زیر بنایی روستاها و مناطق کم برخوردار افزود: با جدیت به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای تامین زیرساخت‌های مربوط به آب و برق هستیم و خوشبختانه توفیقات خوبی نیز به دست آمده است.

شاهچراغی همچنین با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای استفاده موثر از ظرفیت های استانی و ملی برای حل مسایل روستایی از جمله در حوزه کشاورزی، اشتغال و معیشت مردم گفت: در این زمینه، هر آنچه در توان داشته باشیم، به کار خواهیم گرفت و هر مدیری مکلف به پیگیری تا حصول نتیجه نهایی است.

ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد نیز، با اشاره به چهارمین حضور میدانی استاندار قم در این شهرستان گفت: قسمت عمده مصوبات بازدیدهای قبلی اجرایی شده و بقیه نیز در حال نهایی و تکمیل شدن است.

طبق مصوبه ۱۹ اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۰ هیات دولت وقت، بخش‌های جعفرآباد و کهک در استان قم به ‌شهرستان ارتقا پیدا کردند.  

شهر جعفریه، مرکز شهرستان جعفرآباد در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد؛ این شهرستان از ۲ بخش مرکزی و قاهان تشکیل شده ‌است.

شهرستان جعفرآباد حدود ۶۵۰ کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۱۶ هزار تَن جمعیت با ۲ گویش فارسی‌ و ترکی دارد.

استان قم در حال حاضر دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک و ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha