۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۳۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84700797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های صهیونیستی: امنیت در اسرائیل ۶ رتبه کاهش یافت

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب فاش کردند که نتایج نظرسنجی در اسرائیل حکایت از ان دارد که احساس امنیت شخصی اسرائیلی‌ها از مجموع ۱۰ به چهار رسیده است.

به گزارش ایرنا از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی بدون اشاره به تروریسم دولتی این رژیم، با تروریستی خواندن عملیات‌ استشهادی سه شنبه شب در "بنی براک" گزارش دادند که موج این عملیات‌، احساس امنیت شخصی در سراسر اسرائیل را متزلزل کرده است.

بر اساس اعتراف این رسانه‌ها، خانواده‌های زیادی در اسرائیل هستند که امروز بیم آن دارند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ عملیات استشهادی در «بنی براک» پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد؛ عملیات قهرمانانه «بنی براک» گواه تازه‌ای بر پایبندی مردم ما به رویکرد مقاومت است. این عملیات، پیام آتشینی برای دشمن و کشورهایی که روابط خود را با این رژیم عادی کردند، است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز ضمن تبریک انجام این عملیات اعلام کرد؛ پاسخ به جنایات و تروریسم رژیم اشغالگر، حق مشروع برای همه مردم ما تا زمان پایان اشغالگری است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این عملیات، گفت که عملیات استشهادی در شهر اشغالی «بنی براک» تاکیدی بر اصرار فلسطین بر پرداخت بهای تجاوزات و تروریسم توسط اشغالگران است.

جهاد اسلامی افزوده است: این عملیات، پاسخی است به فریاد کودکان و مادران و پدرانی که عزیزانشان توسط اشغالگران اعدام شدند؛ در حالی که زبان جامعه جهانی در مقابل آن لال شده بود.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرد؛ رژیم اشغالگر تنها زبان قدرت را می‌فهمد و ملت ما حق دارد تا از حقوق خود و مقدساتش دفاع کند.

انتشار این خبر یک هفته پس از عملیات شهادت طلبانه در شهر بئر السبع روی می دهد که در جریان آن چهار صهیونیست کشته شدند.

در عملیات شهادت طلبانه سه شنبه شب گذشته که در منطقه "بئر السبع" و همزمان با سالروز شهادت شیخ احمد یاسین و با سلاح سرد رخ داد، چهار شهرک نشین صهیونیست کشته شدند.

این عملیات لرزه براندام صهیونیست‌ها انداخت و نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم از آن به عنوان یک عملیات وحشتناک یاد کرد.

به دنبال این اقدام، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش کامل در آمدند.

از سوی دیگر، گروه‌های مختلف فلسطین از این عملیات تمجید کرده و آن را پاسخی به جنایت‌ها و کوچ اجباری مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی دانستند.

این عملیات توسط محمد ابوالقیعان از ساکنان منطقه النقب و از اسرای آزاد شده فلسطینی بود که چهار سال از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی گذراند و سوم فروردین ماه جاری به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha