مدیر حوزه‌های علمیه:برای تجهیز زیرساخت شبکه ملی اطلاعات تلاش شود

قم - ایرنا - مدیرحوزه‌های علمیه گفت: باید به منظور بومی‌سازی خدمات فناوری‌های نوین برای تجهیز زیرساخت و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تلاش شود، طی این سال‌ها شاهد مجموعه تاخیرهایی برای اجرای شبکه ملی اطلاعات بوده‌ایم.

به گزارش روز پنجشنبه مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار سید اسدالله دهناد نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، خواستار راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات شد.

وی تاکید کرد: با بومی‌سازی شبکه ملی اطلاعات می‌توانیم متناسب با نیازها، علایق و سلیقه‌ها امکانات و شرایط لازم را فراهم آوریم، تا عموم جامعه از آن بهره‌مند شوند

اعرافی بیان داشت: شرکت مخابرات ایران، از جمله دستگاه‌ها و مراکزی است که مخاطب عام و عموم جامعه با آن ارتباط دارند و خدمت رسانی به مردم طبق آیه‌ها و روایت‌ها اجر معنوی فراوانی دارد، از این رو قدر این فرصت خدمت را بدانید و در سالی که متبرک است به ایام مبارک شعبان، بهار قرآن و بهار طبیعت تلاش و مجاهدت بیشتری از سوی شما و همکارانتان در راستای خدمت به مردم صورت گیرد.

مدیرحوزه‌های علمیه افزود: امروز رسالت و فعالیت شرکت مخابرات با زندگی و قلمروهای مردمی عجین است و سرعت‌دهی به خدمات عام المنفعه می‌تواند از ویژگی‌های یک سازمان و نهاد در جامعه اسلامی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha