۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 84701922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوازدهم فروردین جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبران است

یزد – ایرنا – سرپرست فرمانداری بهاباد با تبیین رای ۹۸.۲ درصدی مردم به انقلاب اسلامی در سال ۵۸، گفت: روز ۱۲ فروردین جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبران و روز تثبیت انقلاب اسلامی ایران است .

به گزارش ایرنا ، علیرضا تیموری  روز  جمعه در گفتگو با ایرنا در بهاباد با تبریک و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن‌ها رنج و  درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

وی با بیان اینکه حرکت قطار انقلاب به برکت خون شهدا هر روز در حال شتاب گرفتن است، افزود: اکنون که بیش از چهار دهه از آغاز این حرکت می‌گذرد، جمهوری اسلامی نه تنها تضعیف نشده، بلکه برخلاف برخی از انقلاب‌های جهان که با گذشت چند سال از اهداف اولیه خود دور می‌شود، توانسته است جایگاه خوبی در بین کشورهای آزادی‌خواه پیدا کند.

سرپرست فرمانداری بهاباد بیان داشت : یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ پاسخ ملت حماسه ساز به ندای امام خمینی(ره) بود که نقطه عطفی را در تاریخ اسلام و ایران گشود تا الگوی جدیدی را به زندگی بشری بر پایه تعلیمات غنی اسلامی ارائه دهد و فصل نوینی را در استکبارستیزی و نفی ظلم تقدیم جوامع انسانی و آحاد ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان کرد.

وی خاطرنشان کرد : در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه ای در رگ های خشکیده ملت های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد و به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) ، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباددرفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهریزد قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha