۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 84701963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه روستاهای بخش مرکزی پردیس در آستانه روز طبیعت پاکسازی شد

تهران- ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: در آستانه روز طبیعت دهیاری های روستاهای کرشت، باغکمش،واصفجان و اصطلک بخش مرکزی حاشیه روستاها را پاکسازی کردند.

محمود حیدری روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت:دهیاری هر روستا مسئول حفظ و نگهداری روستای تحت مدیریت خود است و به منظور آسایش و رفاه روستائیان در روز طبیعت حاشیه روستاها با حضور میدانی دهیاران پاکسازی شد.

وی با اشاره به ضرورت نگهداشت طبیعت، توضیح داد: نگهداری از درختان، فضای سبز،پاک نگهداشتن منابع آبی را در روز طبیعت رعایت کنیم و به فرزندان خود آموزش بدهیم که امانت دار طبیعت برای نسل های آینده باشند.

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس ادامه داد: در هفتمین روز فروردین نیز بازرسی روزانه به منظورجلوگیری از ساخت و سازها و مکان یابی روستاهای بخش مرکزی پردیس برای استقبال از روز طبیعت برگزار شد.

 محمودی با اشاره به برگزاری روزانه گشت مشترک جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در بخش مرکزی درطی تعطیلات،اظهار داشت:  این گشتها از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ هر روز با نظارت، برنامه ریزی و هماهنگی به صورت روزانه کار پایش و کنترل در سطح بخش را برعهده داشت و اقدام لازم برای ممانعت از هرگونه ساخت و ساز برگزار شده است.

وی ادامه داد: از روستائیان درخواست و انتظار داریم که در زمینه رعایت قوانین در حوزه ساخت و سازها با ما همراهی کنند و اجرای این مهم در راستای حفظ سرمایه های آب و خاک و پیشگیری از رشد سکونت های غیر رسمی وحاشیه نشینی است تا با مشاهده موارد یاد شده، مجبور به برخوردهای قانونی قهری و تخریب نباشیم.

پلمب نانوایی های متخلف بخش مرکزی

بخشدار مرکزی پردیس درباره ششمین بازدید سرزده از نانوایی های بخش مرکزی، اظهار داشت: ساماندهی خبازی‌ها و پخت با کیفیت نان مطالبه بر حق مردم است و نانوایی‌های متخلف بی هیچ چشم پوشی پلمب خواهند شد.

حیدری با اشاره به اهمیت پخت و عرضه نان با کیفیت، توضیح داد: رعایت نکردن شیوه نامه های  بهداشتی ، کم فروشی، گران فروشی،پخت نان در ساعات نامنظم، عرضه خارج از شبکه، استفاده نکردن از ترازوی دیجیتال، خودداری از عرضه نان ساده و فروش اجباری(استفاده کنجد ) موارد تخلفی بود که طی ۶ بازدید گذشته با آنها برخورد قانونی شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی درحدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha