ارزیابی نماینده جهاد اسلامی از اهمیت دیدار زیاد النخاله با دبیرکل حزب الله لبنان

تهران - ایرنا- نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ارایه ارزیابی خود از اهمیت دیدار اخیر «زیاد النخاله» دبیرکل این جنبش با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هرگز روی امنیت و آرامش را به خود نخواهد دید.

به گزارش ایرنا، «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المنار درباره دیدار اخیر «زیاد النخاله» دبیرکل این جنبش با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این دیدار از منظر خوانش آخرین تحولات عرصه فلسطین و بحث درباره راهبرد رویارویی آینده با اتفاقات احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بویژه پس از برگزاری نشست سازشکارانه اخیر "نقب" در جنوب فلسطین اشغالی. تثبیت ائتلاف رژیم رسمی عربی با دشمن صهیونسیتی برای مقابله با محور مقاومت، مهار مقاومت در غزه و کاهش رویارویی ها در بیت المقدس در ماه مبارک رمضان - به گونه ای که وضعیت به یک رویارویی نظامی که دشمن از عواقب آن بیم دارد، تبدیل نشود - از جمله اهداف این نشست بود اما عملیات دلاورانه اخیر (یک جوان فلسطینی در شرق تل آویو) این اهداف را خنثی کرد و جلوی آن را گرفت.  

وی افزود: عملیات تل آویو و قبل از آن عملیات های الخضیره و بئر السبع و سایر عملیات های فلسطینی ها علیه صهیونیست ها محاسبات دشمن را به هم ریخته و آن را در باتلاق و تنگنای بزرگی قرار داد است زیرا این سلسله عملیات ها از یک سو در برهه ای کوتاه روی داد و از سوی دیگر باعث شد که صهیونیست بفهمند که جایی امن برای آنها در این رژیم موقت نیست و باید به کشورهایی که از آنجا آمده اند، برگردند.

ارزیابی نماینده جهاد اسلامی از اهمیت دیدار زیاد النخاله با دبیرکل حزب الله لبنان

عطایا گفت: عملیات های استشهادی ویژه ای که قلب رژیم اشغالگر را هدف قرار می دهد، در حال گسترش است و پیش بینی می شود که در طول ماه مبارک رمضان بر قدرت و شدت آنها افزوده شود زیرا این عملیات ها امتداد نبرد "شمشیر قدس" است و اهداف آن را محقق می کند و برملا کننده ضعف ساختار امنیتی صهیونیست ها است. این عملیات های دلاورانه از منظر شکست و ناکامی امنیتی دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این عملیات ها به همه سازشکاران و توطئه گران بویژه همزمان با برگزاری نشست سازشکارانه در منطقه نقب در جنوب فلسطین اشغالی این پیام را فرستاد که ملت ریشه دار فلسطین که مقاومت را تنها راه بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خود می داند، همه این تلاش ها برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست را به شکست خواهد کشاند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی هرگز روی امنیت و آرامش را به خود نخواهد دید و در اضطراب و پریشانی دائم به سر خواهد بود زیرا عملیات مقاومت به طور مداوم در حال افزایش است و این دشمن را در هر جایی که باشد، هدف قرار می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha