۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84702303
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست معاونت توسعه وزارت ورزش از پروژه‌های ورزشی شیروان بازدید کرد

بجنورد-ایرنا- امیرحسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی عصر امروز (جمعه) از طرح های ورزشی نیمه تمام شیروان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این بازدید از نزدیک در جریان طرح های نیمه تمام ورزشی که عملیات ساخت برخی از آنان از سال ۸۹ به بعد آغاز شده و برخی از آنها 30 تا 97 درصد  پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون رها شده، قرا گرفت.

این طرح ها شامل زمین چمن مصنوعی، گود باستانی، خانه جوان، سالن سنگنوردی، سالن چندمنظوره و سالن ورزشی سه هزار نفره است.

طرح هایی مانند زمین چمن مصنوعی در مراحل فسخ پیمان است و سال گذشته اعتباری برای این طرح پیش بینی نشده بود که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد طی چند روز آینده نامه ای مبنی بر فسخ پیمان از سوی مسئولان صورت گیرد تا پی گیری های لازم برای آن انجام شود.

همچنین سال ورزشی سه هزار نفره شیروان که عملیات ساخت آن از سال ۸۹ شروع شده و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و پی گیری های فراوان مسئولان استانی و شهرستانی، چندین سال است نیمه تمام رها شده که تکمیل طرح های ورزشی نیازمند اعتباراتی است که طی ۲ سال اخیر برای تعدادی طرح ها اصلا اعتباراتی پیش بینی نشده و برای تعدادی دیگر هم اعتبارات بسیار اندکی ابلاغ شده که تخصیص نیافته است.

اینک سرانه فضای ورزشی در شیروان به ازای هر نفر ۳۳ سانتی متر است که با اختصاص اعتبار و اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام ،سرانه فضای ورزشی شیروان به نیم مترمربع برای هر نفر خواهد رسید.

این شهرستان دارای ۳۲ باب اماکن ورزشی و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha