پنجعلی: در جام‌جهانی قرعه آسان وجود ندارد/ بار روانی ایجاد نکنیم

تهران- ایرنا-پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به همگروهی‌ تیم کشورمان با انگیس، آمریکا و برنده پلی‌آف‌ اروپا در جام‌جهانی ۲۰۲۲ گفت: در این رویداد قرعه آسان وجود ندارد و نباید از حالا بار روانی ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جمعه شب برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم با انگلیس، آمریکا و برنده پلی اف اروپا (ولز با برنده اوکراین و اسکاتلند) همگروه شد. این دومین بار است که تیم ملی ایران و آمریکا در یک گروه قرار خواهند گرفت. 

محمد پنجعلی پس از مراسم قرعه کشی جام جهانی به خبرنگار ایرنا گفت: گروه راحت در جام جهانی وجود ندارد بلکه برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد. تیم خوبی داریم و بازیکنان باتجربه در اختیار کادر فنی قرار دارد. باید از این بازیکنان و کادر فنی حمایت شود و زمان حرف زدن از تغییر نیست. با این روند می توانیم نتایج خوبی در جام جهانی قطر کسب کنیم. 

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حضور انگلیس در این گروه عنوان کرد: ما تیم خلاق و خوبی داریم اما انگلیس یک تیم قدرتی است. ولز نیز فوتبالی به سبک لیگ جزیره دارد. آمریکا شناخت زیادی نداریم اما نباید از هم اکنون با نام صعود بار روانی برای ملی پوشان ایجاد کنیم. نسل کنونی فوتبال ایران انگیزه لازم برای صعود داد و باید از این نسل حمایت کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران این را هم افزود: قرعه خوبی در بین تیم‌های آسیایی داریم. البته این به معنای راحت بودن بازی نیست بلکه جشنواره بزرگ فوتبال دنیا باید برنامه مدون داشت. ما نسبت به دوره گذشته گروه بهتری داریم و این برای انگیزه ملی پوشان کافی است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha