راه‌آهن خراسان برای بازگشت زائران از مشهد ظرفیت جدید ایجاد کرد

مشهد-ایرنا- مدیر کل راه آهن خراسان گفت: برای بازگشت زائران از مشهد به شهرهای مقصد، صدها ظرفیت جدید بوسیله قطارهای مسافربری طی روزهای پایانی تعطیلات نوروزی ایجاد شده است.

مصطفی نصیری ورگ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: دیروز ۲۱۵ مسافر از پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد به ایستگاه راه آهن مشهد منتقل و از طریق ناوگان ریلی به تهران اعزام شدند.

وی گفت: تا ظهر امروز نیز ۴۰۰ ظرفیت جدید برای انتقال مسافران از مشهد به دیگر شهرها تامین شده است که بخشی از آن مربوط به مسافران پایانه امام رضا(ع) است و همچنان در تماس با این پایانه جاده ای برای انتقال مسافران از طریق ناوگان ریلی هستیم.

مدیر کل راه آهن خراسان خاطر نشان کرد: افزودن ظرفیت جدید مسافر از طریق اضافه کردن واگن مسافربری بیشتر به قطارهای موجود انجام شده است.

نصیری گفت: در ایام نوروز روزانه حدود ۴۲ هزار زائر و مسافر  در مسیر ریلی مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان جابجا شده اند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون حرکت قطارهای مسافربری در ایستگاه راه آهن مشهد طبق برنامه و بدون مشکل در حال انجام است و تاکنون هیچ قطار ورودی به این کلانشهر و یا قطار اعزامی از این ایستگاه لغو نشده است.

براساس اعلام قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان ۱۲ فروردین ماه جاری، پنج میلیون زائر و مسافر با خودروی شخصی و ۸۵۰ هزار نفر نیز با ناوگان حمل و نقل عمومی ریلی، جاده ای و هوایی وارد مشهد شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha