۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84702932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاذبه‌های گردشگری میزبان مردم چهارمحال و بختیاری در روز طبیعت شد
عکس تزیینی است

شهرکرد- ایرنا- در روز سیزدهم فروردین که به عنوان روز پاسداشت طبیعت نامگذاری شده است، پس از ۲ سال جاذبه‌های گردشگری طبیعی چهارمحال و بختیاری در روز سیزده بدر امسال میزبان مردم در روز شنبه شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، مردم این استان در ۸۰۰ جاذبه گردشگری طبیعی در ۱۰ شهرستان استان حضوری پررنگتر داشتند چرا که در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا ، در طبیعت در این روز حضور نداشتند.

واکسیناسیون گسترده در یک سال اخیر موجب شده سفرهای نوروزی و طبیعت گردی در نوروز ۱۴۰۱ رونق دوباره داشته باشد.

یکی از شهروندان استان گفت: در ۲ سال گذشته شیوع ویروس کرونا باعث خانه‌نشینی مردم شده بود که امسال مردم توانستند در دل طبیعت حضور یابند.

جاذبه‌های گردشگری میزبان مردم چهارمحال و بختیاری در روز طبیعت شد
طیبه موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علاوه بر قدردانی از زحمات کادر سلامت، بهداشت و درمان برای تزریق واکسن علیه ویروس کرونا افزود: با اقدامات به‌ موقع دولت سیزدهم، مردم توانستند نوروز امسال را آن‌طور که می‌خواهند جشن بگیرند.

موسوی تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌کنم تا هنگام بازگشت به خانه‌های خود، زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا شاهد حفظ منابع‌طبیعی و محیط‌زیست پیرامون زندگی خود باشیم.

یکی دیگر از شهروندان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امسال حجم حضور مردم برای گردش و تفریح در سیزده بدر به حدی بالاست که قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

جاذبه‌های گردشگری میزبان مردم چهارمحال و بختیاری در روز طبیعت شد
محسن صیادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: علاوه بر ارتقای زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان اما شهروندان و مسافران همچنان با کمبود سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ مواجه هستند.

وی با اشاره اعلام کاهش تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروزی امسال یادآور شد: این مهم نشان‌دهنده تلاش‌های نیروی انتظامی در پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر عوامل مرتبط با سفرهای نوروزی بود که مایه خرسندی مردم و قابل قدردانی است.

صیادی اظهار داشت: امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک زمینه جلوگیری از شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا و ریشه‌کنی آن فراهم شود.

یکی دیگر از مردم چهارمحال و بختیاری گفت: حضور در طبیعت، آن هم پس از ۲ سال، به‌طور یقین در تقویت روحیه شادابی مردم و نقش‌آفرینی می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری میزبان مردم چهارمحال و بختیاری در روز طبیعت شد
شهین شاه‌محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: نقاط گردشگری استان با کمبود پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی و جاده‌های ضعیف مواجه است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود به‌منظور بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به گردشگران در طول سال، برای افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی، تامین فضای پارکینگ و ارتقای جاده‌ها برنامه‌ریزی تا شرایط رفاه شهروندان و مسافران بهتر شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha