بیش از ۳۵ هزار درخواست مردمی در سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی ثبت شد

مشهد- ایرنا- مسوول ستاد پاسخگویی برخط و پردازش نامه‌های مردمی در هجدهمین سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی گفت: در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان در مجموع ۳۵ هزار و ۶۲۷ نامه و تماس‌تلفنی در قالب طرح مسایل و مشکلات مردمی با مسوولان ثبت شده است.

سید میثم میرمحمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد پاسخگویی برخط و پردازش نامه‌ های مردمی در خراسان رضوی از روز دوشنبه هشتم فروردین ماه در مشهد تشکیل شد که این ستاد تا به امروز ۲۴ هزار و ۷۶۵ تماس تلفنی و ۱۰ هزار و ۸۶۲ نامه مردمی را ثبت سامانه "سامد" کرده است.

وی مکان برپایی ستاد یاد شده را نمایشگاه بین‌المللی مشهد عنوان کرد و گفت: ۲۱۰ کاربر در قسمت پاسخگویی برخط و ثبت‌نامه و ۱۵۰ کاربر نیز در قسمت پردازش نامه به فعالیت مشغول هستند.

میرمحمدی ادامه داد: کاربران در دو شیفت مجزای صبح و عصر در یک بخش نامه های مردمی رسیده را پردازش کرده و سپس در سامانه سامد ثبت می‌کنند و گروهی دیگر نیز علاوه بر پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، این درخواستها را نیز در سامانه سامد ثبت می‌کنند.

بیش از ۳۵ هزار درخواست مردمی در سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی ثبت شد

به گزارش ایرنا هجدهمین سفر استانی هیات دولت از چهارشنبه دهم فروردین ماه با ورود رییس جمهور به مشهد مرکز خراسان رضوی  آغاز شد، در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و همچنین رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی، رییس جمهور را همراهی کردند.

آیت الله سید ابراهیم  رییسی پیش از این به ۱۷ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha