۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84703327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا تمام نشده و ما ملزم به همزیستی با آن هستیم

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: واقعیت امر این است که کرونا ریشه کن و تمام نشده است و ما ملزم به همزیستی با آن و ادامه فعالیت های مهم اجتماعی، آموزشی، اقتصادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستیم.

ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در آیین بازگشایی آموزش حضوری مدارس در دبستان شمس کوی فرهنگ شهر زنجان بر ضرورت نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و افزود: حداقل کار در مدارس استفاده از ماسک و ایجاد تهویه مناسب برای کلاس های درس است.  

وی با بیان اینکه پی‌گیری ها و اقدامات متعددی طی روزهای گذشته برای آماده سازی مدارس در استان برای حضور دانش آموزان اتقاق افتاده است، ادامه داد: با توجه به روند نزولی شیوع کرونا که بخشی از آن ناشی از انجام واکسیناسیون گسترده است، شرایطی فراهم شده تا دوباره شاهد بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشیم.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه معلمان عنصر اصلی تعلیم و تربیت هستند، اظهار داشت: با شرایطی که در آغاز مجدد آموزش حضوری ایجادشده امیدواریم معلمان همچنان درتربیت انسان های وارسته و مطابق ارزش های نظام تلاش کنند.  

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کرونا باعث ایجاد سبک زندگی جدیدی شد، گفت: این سبک زندگی ناشی از کرونا تاثیرات خودش را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا در هیچ یک از کشورهای پیشرفته دنیا مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل نشد و آموزش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آنها جریان داشت.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: طی ۲ سال درگیری با کرونا در کشور، برای حفظ جان شهروندان مجبور شدیم محدودیت هایی را داشته باشیم که از جمله آنها غیرحضوری و یا نیمه حضوری شدن مدارس بود که شرایط مطلوبی برای آموزش در پی نداشت.  

به گزارش ایرنا در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۲۰۰ هزار دانش آموز در ۲ هزارو ۲۰۰ مدرسه این استان زنجان مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha