۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84703646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگیان برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان همت مضاعف داشته باشند

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل گفت: با شروع دوباره آموزش حضوری ، فرهنگیان استان باید برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان همت مضاعف داشته باشند.

به گزارش ایرنا ، رضا قاسمیان روز یکشنبه در آیین آغاز آموزش حضوری در مدارس استان که بصورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی دخترانه عزیز محسنی اردبیل برگزار شد ، اظهار کرد: در مدت دو سالی که آموزش بصورت حضوری در مدارس به نوعی متوقف شد و معلمان با ایثار و فداکاری آموزش را بصورت غیرحضوری ادامه دادند، شاهد افت تحصیلی دانش‌آموزان استان بودیم.

معاون استاندار اردبیل مدرسه را محلی برای تمرین اجتماعی شدن دانش‌آموزان دانست و ادامه داد: حضور در کلاس‌های درس کنار همسالان موجب تکمیل شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: حفظ سلامتی بهترین قدرشناسی برای پدر و مادر و همچنین معلمان است پس تلاش کنید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به نحو احسن رعایت نمایید.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که آموزش بعد از ۲ سال به حالت عادی بازگشت و دانش‌آموزان با حضور خود در مدارس شور و نشاط آفریدند.

کلام‌الله صفری با قدردانی از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی معلمان در دوران کرونا خاطرنشان کرد: معلمان در دوران کرونا ایثارگرانه اجازه ندادند فرآیند آموزش و پرورش دانش‌آموزان تعطیل شود و چه بسا در این راه به بیماری کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست دادند.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس به والدین تاکید کرد و گفت: اکیپ‌های نظارتی در مناطق و نواحی و همچنین اداره کل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس را بصورت مستمر رصد می‌کنند.

از صبح امروز ۲۲۰ هزار دانش‌آموزان استان اردبیل در سه هزار مدرسه فعالیت آموزشی و پرورشی را بصورت حضوری آغاز کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha