مهدی: ظرفیت ورزشگاه دستگردی مانع حضور تماشاگران است / برنامه تیم ملی ارجعیت دارد

تهران- ایرنا- مسوول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق مصوبه‌ای که داشتیم، ورزشگاه دستگردی به دلیل ظرفیت پایینی که دارد، شرایط پذیرش تماشاگران هرچند به تعداد محدود را ندارد.

سهیل مهدی روز یکشنبه در خصوص دلیل بی تماشاگر شدن بازی هوادار و پرسپولیس اظهار داشت: بعد از ابلاغیه‌ای که وزارت کشور به وزارت ورزش و بعد از آن به فدراسیون فوتبال ارسال کرده بود، ما موظف بودیم که این موضوع را به باشگاه‌ها اطلاع دهیم. به طور کلی مسوولیت حضور تماشاگران با رعایت شیوه‌نامه‌ به عهده شورای تامین آن استان است. 

وی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به این موضوع بیان کرد: بحث پذیرش، ساماندهی فروش بلیت و لزوم بررسی تزریق دو دز واکسن در اختیار شورای تامین است. طبق مصوبه‌ای که داشتیم، ورزشگاه دستگردی به دلیل ظرفیت پایینی که دارد، شرایط پذیرش تماشاگران هرچند به تعداد محدود را ندارد. اما در ورزشگاه آزادی مانند گذشته، حضور تماشاگران با دستورالعمل شورای تامین بلامانع است.   

مهدی در خصوص برنامه‌ریزی سال آینده لیگ برتر گفت: در تلاش هستیم تا قبل از فیفا دی لیگ را به پایان برسانیم. برنامه ریزی به این شکل است که اگر بتوانیم لیگ را در زمان مقرر به پایان برسیم، فصل را به نحوی شروع کنیم که تقریبا نیم فصل سال آینده با جام جهانی مصادف شود. برنامه‌های تیم ملی برای ما در ارجعیت است.  

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که اگر در پایان فصل امتیاز پرسپولیس و استقلال مساوی شود، برای مشخص شدن تیم قهرمان بحث میزبان و میهمان برای تعیین قهرمان ملاک می‌گیرد یا نه، تصریح کرد: دستورالعمل ما طبق قوانین بین‌المللی است و تمام موارد مربوط به نهادهای بالادستی را رعایت خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری دیدارهای جام‌حذفی عنوان کرد: این مسابقات در ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد. در مورد محل برگزاری دیدار نهایی هم باید ببینیم چه تیم‌هایی به مراحل بالاتر صعود می‌کنند و طبق بی‌طرفی، ورزشگاه را انتخاب می‌کنیم. البته پنج ورزشگاه را مدنظر قرار داده‌ایم و بنا بر شرایط تیم‌های صعودکننده فینال یک ورزشگاه انتخاب خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha