۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84704054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقامت افزون بر ۲۴۱ هزار مسافر نوروزی در دزفول

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۸
کد خبر: 84704054
اقامت افزون بر ۲۴۱ هزار مسافر نوروزی در دزفول

دزفول-ایرنا- سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: ۲۴۱ هزار و ۱۴۲ نفر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه در دزفول اقامت داشتند.

عباس چراغ چشم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ هزار و ۱۰۲ نفر در هتل، ۳۶۳ نفر در اقامتگاه سنتی، یکهزار و ۶۲۰ نفر در مهمانپذیر، ۵۶۳ نفر در هتل آپارتمان‌ها و ۶هزارو ۸۷۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی دزفول ساکن شدند.
وی افزود: همچنین ۷۹هزار و ۴۰۳ نفر در خانه مسافر و ۱۰۹ هزار و ۷۱۵ نفر در اقامتگاه های موقت دزفول از جمله چادر مسافرتی، کمپ و کانکس اقامت کردند.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: همچنین ۲۶ هزار و ۱۷۳ نفر در اقامتگاه‌های زیرنظر آموزش و پرورش و ۱۴ هزار و ۳۲۴ نفر در مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی دزفول اقامت کردند.
وی ادامه داد: در این مدت،  ۸۵۷ هزار و ۶۲۰ مورد بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی دزفول انجام شد که ۷۱هزار و ۳۸۰ مورد بازدید مربوط به اماکن تاریخی، ۶۶هزار و ۲۶۰ مورد بازدید مربوط به  اماکن تفریحی، ۷۷هزار و ۸۳۳ بازدید مربوط به مناطق طبیعی، ۱۵۳ هزارو ۴۰۳ بازدید از جاذبه های مذهبی، ۱۶۸ هزار و ۹۰ بازدید از موزه و ۳۲۴ هزار و ۶۵۴ بازدید مربوط به  جاذبه های دست ساز بوده است .

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، افزون بر ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی در ایام نوروز در دزفول حضور یافته است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha