۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84704437
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۶۰ زندانی شیروان ایام نوروز را در کنار خانواده خود سپری کردند

بجنورد- ایرنا- رییس اداره زندان شیروان گفت: ۲۶۰ نفر از زندانیان این شهرستان خراسان شمالی ایام نوروز را در کنار خانواده‌های خود سپری کردند که این امر موجب نشاط و خوشحالی خانواده ها شده است.

یزدان عاملی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بودن زندانیان در کنار خانواده های خود در ایام نوروز در راستای بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانیان و برقراری روابط عاطفی بین زندانیان و اعضای خانواده آنها انجام می شود که بیشتر زندانیان این شهرستان به استثنای زندانیان جرائم سرقت و جرائم خشن در این ایام به مرخصی رفتند.

وی افزود: مرخصی زندانیان به مناسبت ها و در اعیاد مختلف طبق بخشنامه ها صورت می گیرد.

عاملی راد با اشاره به اینکه اعطای این گونه مرخصی‌ها با هدف کاهش قسمتی از رنج و آلام خانواده‌های زندانیان صورت می‌پذیرد، افزود: بر اساس رسم دیرینه، هموطنان، نوروز را در کنار خانواده خود گذرانند.

رییس اداره زندان شیروان در پاسخ به نگرانی برخی از خانواده های زندانیان بابت کرونا گفت: در راستای جلوگیری از شیوع  این نوع ویروس در زندان، ورودی‌های زندان را از نظر ابتلاء کنترل می‌کنیم و تست کرونا انجام می شود که در صورت مثبت بودن مرخصی داده می شود و اگر هم فردی در محیط زندان مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا باشد او را از دیگران جدا و قرنطینه می‌کنیم تا سلامت دیگران تهدید نشود.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha