مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقای کیفیت آموزشی همت کنند

یاسوج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران مدارس این استان علاوه بر تحکیم بیش از پیش ارتباط معلمان و دانش آموزان برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آموزشی در استان نیز همت کنند. 

به گزارش ایرنا، محمد جمالی آرند روز دوشنبه در بازدید از برخی مدارس شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسائل آموزشی و تربیتی آموزشگاه های این استان به طور تخصصی از سوی مدیران مدارس استان رصد و بررسی شود.  

وی افزود: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد پس از تعطیلی حدود ۲ ساله مدارس این استان به دلیل شرایط کرونایی در نخستین روز برگزاری  حضوری کلاس های درس استقبال مطلوبی داشتند. 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این استان در کلاس های درس رضایت بخش است. 

جمالی عنوان کرد: تعامل، همکاری و مشارکت مسئولان اجرایی و اولیای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با اداره کل آموزش وپرورش این استان برای برگزاری حضوری کلاس های درس استان مناسب بوده است. 

وی ابراز داشت: امید است با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد و توجه جدی تر به بهداشت فردی از سوی دانش آموزان این استان شاهد شور، نشاط و بالندگی روزافزون تعلیم و تربیت در استان باشیم. 

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha