۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴
کد خبر: 84704996
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ترتیل خوانی قاریان بین‌المللی قرآن در جوار گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

شهرری - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: این سازمان با حضور قاریان ممتاز کشور و قرائت سی جزء قرآن کریم در جوار گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به پیشواز ماه مبارک رمضان رفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بهشت زهرا (س)، مهدی قربانعلی با بیان این مطلب گفت: امسال و در قالب اقدامی فرهنگی و نوآورانه، سی جزء قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشور در گلزار شهدا قرائت و ترتیل خوانی شد.  

وی افزود: قرائت و ترتیل خوانی قرآن در پیشواز ماه مبارک رمضان و در محضر شهدای آرمیده در این آرامستان صورت گرفته و این ترتیل خوانی در فضای مجازی از جمله رسانه هئیت آنلاین از دو ساعت مانده به اذان مغرب و همچنین در تلویزیون‌های محیطی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) پخش و تلاوت شد.

معاون فرهنگی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: در این اقدام معنوی مرتلین مطرح کشور و قاریان ممتاز از جمله نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن استاد هادی موحد امین و همچنین محمد بیگی، محمد حسن موحدی، لاچینی، نوران، طیبی، کرامتی، پیریایی، رمضان خلیلی و احمد رحیمی مشارکت داشتند.

همچنین مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) روز گذشته گفت: در سراسر ماه مبارک رمضان گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به صورت ۲۴ ساعته باز است.

سعید غضنفری با بیان این مطلب گفت: شعار ما از بدو مسئولیت در این سازمان شریف، خدمت بی منت به همه زائران و مراجعان به این آرامستان مقدس بوده و قطعا هر اقدامی که در راستای خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌شود در جهت رشد و انسان‌سازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha