۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84706079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸
کد خبر: 84706079
چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان- ایرنا- اجرای طرح های انتظامی، کشف خودرو سرقتی، دستگیری سارقان سیم و کابل برق و شناسایی و برخورد با متهمان سابقه دار مهم‌ترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: روز گذشته ماموران گشتی کلانتری ۱۱ حین اجرای طرح مهار در ورودی شهر از سمت همدان، یک دستگاه خودرو سواری مسروقه را کشف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ "افشین یاری" افزود: در استعلام از سامانه مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت از تهران است که با پیگیری، سارق خودرو نیز دستگیر شد.

 
کشف ۱۷ فقره سرقت در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با تلاش ماموران کلانتری و یگان امداد شهرستان همدان در راستای پیشگیری از وقوع سرقت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ "هادی نجفی صالح" افزود: با اجرای این طرح، ۱۷ فقره سرقت شامل سرقت خودرو ، اماکن خصوصی و موارد دیگر کشف  و ۱۴ سارق  دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع  قضایی شدند.

اعتراف سارق به ۱۴ فقره سرقت 
فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، دوچرخه و مشاعات ساختمان در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ "هادی نجفی صالح" افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته محل های سرقت مشخص شد که سارق با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کرده است.

به گفته وی، در این رابطه یک متهم سابقه دار دستگیر و نامبرده به سه فقره سرقت منزل، سه فقره سرقت موتورسیکلت، ۲ فقره سرقت دوچرخه، یک فقره سرقت دستگاه پوز سیار، یک فقره سرقت باطری آسانسور، سه فقره سرقت مشاعات ساختمان و یک فقره سرقت موبایل اعتراف و تحویل مرجع قضایی شد.


دستگیری ۹۵ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد از دستگیری ۹۵ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، تفرجگاه ها و برخورد با معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان اجرا شد.

سرهنگ "افشین یاری" افزود: در این طرح علاوه برکشف مقادیری مواد مخدر و ۳۵ فقره انواع سرقت، ۳۳ سارق و ۶۲ معتاد دستگیر و همچنین ۶۵ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دستگیری اعضای باند سرقت سیم و کابل برق در کبودراهنگ

به گفته فرمانده انتظامی کبودراهنگ، در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل فشار قوی برق در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ کبودراهنگ قرار گرفت.

سرهنگ "نبی شکرویسی" افزود:  با انجام رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی ۲ سارق حرفه ای و ۲ خریدار اموال مسروقه شناسایی و به همراه ۲۰۰ متر سیم و کابل برق فشار قوی دستگیر شدند که متهمان در بازجویی های اولیه، به سه فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha