۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84706091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاستی‌های مدارس دزفول روزانه رصد و برطرف می‌شوند

دزفول-ایرنا- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول گفت: کاستی‌های مدارس دزفول روزانه رصد و نسبت به رفع فوری آنها اقدام می‌شود.

امیر ظاهر طحان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص دغدغه تعدادی از والدین برای استقرار مسافران در کلاس‌های درس در ایام نوروز گفت: ۳۸۰ مدرسه در دزفول وجود دارد که ۶۰ مدرسه در تعطیلات نوروز به اسکان مسافران اختصاص داده شد و ۳۲۰ مدرسه خالی بود.

وی افزود: پس از ابلاغ وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی و حضوری شدن مدارس از ۱۴ فروردین در مدارس حضور یافتیم تا مقدمات را فراهم کنیم.
سرپرست آموزش و پرورش دزفول بیان کرد: بازدید مدارس به صورت شبانه‌روزی انجام و کلیه مدیران و فرهنگیان نسبت به نظافت و تعمیرات مدارس اقدام کردند. 
وی افزود: چهاردهم فروردین نیز به تمام پرسنل ابلاغ کردیم که در مدارس حاضر شوند و ایرادات را گزارش دهند.
ظاهرطحان گفت: در بازدیدی که همراه با فرماندار دزفول انجام شد با دستور وی مشکل نور، وسایل خنک کننده و فضای سبز برخی مدارس به سرعت برطرف شد.
وی با بیان اینکه برخی مدارس، مواد شوینده و الکل نداشتند که فراهم شد، افزود: استفاده از الکل و ماسک در اولویت است؛ فاصله‌گذاری حذف شده ولی روی هر نیمکت ۲ دانش آموز با فاصله می‌نشینند.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه روزانه مشکلات رصد و به اهواز گزارش می‌شوند، اظهارداشت: دانش آموزان و فرهنگیانی که علائمی چون  سردرد، سرگیجه و سایر مشکلات دارند، ترخیص خواهند شد.
وی افزود: ملزم به اجرای تصمیم ستاد کرونا و وزارت آموزش و پرورش هستیم ضمن اینکه از دانش آموزان و والدین نیز تقاضا می‌شود همکاری لازم را داشته باشند.
ظاهرطحان گفت: استقبال دانش آموزان از بازگشایی مدارس در مناطق روستایی دزفول ۹۰ درصد و در حاشیه شهر بین ۸۰ تا ۸۵ درصد است.
وی استقبال دانش آموزان در مدارس شهری را نیز خوب ارزیابی کرد و افزود: فقط والدینی که دانش آموز ابتدایی دارند درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگران هستند.

شهرستان دزفول افزون بر ۷۶ هزار دانش آموز دارد.

به گزارش ایرنا بازگشایی مدارس دزفول پس از ۲ سال تعطیلی محدودیت کرونا، اعتراض برخی از والدین به ویژه در مقطع ابتدایی را در پی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha