اخبار کوتاه از شمال آذربایجان غربی

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 84706269
اخبار کوتاه از شمال آذربایجان غربی

ارومیه – ایرنا - توزیع یک هزار بسته معیشتی در پلدشت  و برگزاری کارگاه آموزش زیست محیطی به مناسبت روز ملی ذخایر ژنتیکی در چالدران مهترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته شمال استان آذربایجان غربی است.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از صبح امروز یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان در حال توزیع است.

وی ادامه داد: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود.

سرهنگ پاسدار یوسفی اظهار داشت: از صبح امروز یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال درحال توزیع است.

وی اضافه کرد: بسته‌های معیشتی از محل اعتبارات فرماندهی سپاه شهداء آذربایجان غربی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت تامین شده است.

برگزاری کارگاه آموزش زیست محیطی به مناسبت روز ملی ذخایر ژنتیکی در چالدران

حجت آذریار رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت روز ملی ذخایر ژنتیکی، با حضور کارشناس اداره در دبیرستان پسرانه آیت الله طالقانی، ۶۰ نفر ساعت از دانش آموزان با معنی و مفهوم ذخایر ژنتیکی آشنا شدند.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که به صورت بحث و مشارکتی برگزار شد؛ دانش آموزان نظرات خود را در خصوص ذخایر ژنتیکی که به عنوان ذخایر ملی کشور محسوب می شوند بیان کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران بیان کرد: اهمیت منابع و ذخایر ژنتیکی و زیستی کشور در واقع سرمایه عظیم ملی و رکن اصلی تحقیقات و پژوهش ها و همچنین دستیابی پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف اعم از بیوتکنولوژی و بیولوژی است.

شهرستان پلدشت و چالدران در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha