۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 84706318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰۰ بسته ارزاق در ماه رمضان بین خانواده‌های آسیب پذیر در دماوند توزیع می شود

تهران _ ایرنا _ فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در سال گذشته ۴۵۰۰ بسته معیشتی ارزاق برای اقشار آسیب پذیر جامعه در دماوند توزیع شد، گفت: ۲۵۰۰ بسته ارزاق در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های آسیب پذیر شهرستان دماوند توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، رضا طاهرخانی روز سه شنبه در مراسم اجرای طرح «قرار دوازدهم» در استان مقدس امامزاده هاشم (ع) اظهار داشت: پیرو تأکید ریاست محترم جمهور مبنی بر لزوم رفع فقر مطلق در سطح کشور، قرارگاه مبارزه با فقر مطلق شهرستان در اسفندماه تشکیل و اقدامات مهم و مثبتی تا پایان سال در این رابطه انجام شد.

وی افزود: در اسفند ماه سال گذشته حدود ۴۵۰۰ بسته معیشتی ارزاق در میان اقشار آسیب پذیر در سطح شهرستان که در مجموعه نیازمندی‌ها شناسایی شده بودند، توزیع شد.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شروع ماه مبارک رمضان و بهار قرآن هستیم، هماهنگی‌های لازم در این زمینه نیز انجام پذیرفته که در دو مرحله، این امر خداپسندانه در شهرستان دماوند انجام خواهد شد.

طاهرخانی ادامه داد: امروز در مرحله اول، ۵۰۰ بسته معیشتی در اختیار خانواده‌های آسیب پذیر قرار خواهد گرفت و همچنین در چند روز آینده دو هزار بسته معیشتی دیگر در شهرستان توزیع خواهد شد که مجموعا حدود دو هزار و ۵۰۰ بسته ارزاق در ماه مبارک رمضان میان خانواده‌های آسیب پذیر شهرستان دماوند توزیع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha