۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84707140
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قربانیان حوادث جاده‌ای خراسان شمالی در نوروز ۱۲ درصد کاهش یافت

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی امسال ۱۵ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست داداند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش دارد.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشتک در طرح نوروز امسال ۲۲۳ مورد تصادف در محورهای استان ثبت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۱ فقره تصادف منجر به فوت در جاده های استان رخ داده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد افزود: در این مدت ۸۷ مورد تصادف جرحی در جاده‌های استان رخ داده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش دارد.

وی بابیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ تا پایان طرح، ۱۰۳ نفر مجروح شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد کاهش داشته است گفت: در این مدت ۱۲۵ مورد تصادف خسارتی در محورهای استان به وقوع پیوسته که با افزایش ۵۲ درصدی همراه بوده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرعت غیرمجاز با ۱۰ هزار و ۳۵۷ مورد بیشترین علت وقوع تصادفات را به خود اختصاص داده و سبقت غیرمجاز با ۲ هزار و ۲۳ مورد در رده بعدی قرار  دارد.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha