۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84707421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوءقصد به جان ماموران منابع طبیعی مریوان ناکام ماند

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۹
کد خبر: 84707421
سوءقصد به جان ماموران منابع طبیعی مریوان ناکام ماند

سنندج- ایرنا- مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: افراد سودجو به ماموران منابع طبیعی و کارشناسان دادگستری مریوان سوءقصد کردند، که این اقدام آنها ناکام ماند.

پیمان فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان به منظور کارشناسی پرونده یکی از متخلفان حریم منابع طبیعی به همراه سه نفر از کارشناسان دادگستری، به روستای سردوش مریوان عزیمت کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌ها و در حین انجام کارشناسی، تیم منابع طبیعی و دادگستری به وسیله اسلحه شکاری (ته پر ) مورد تیراندازی قرار گرفت که ترکش تیراندازی به یکی از همکاران اداره برخورد و وی را مصدوم کرد.

مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان اضافه کرد: تحقیقات برای شناسایی ضارب ادامه دارد و این اداره تا حصول نتیجه و دستگیری ضارب و تحویل به قانون پیگیر خواهد بود.

از مساحت ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار هکتاری استان کردستان، بیش از ۶۰ درصد آن شامل یک میلیون و ۵۸۷ هزار هکتار را مراتع و جنگل تشکیل می‌دهد از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha