۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبر: 84707467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف روغن مایع خارج از شبکه توزیع و ماینر در خبرهای پلیسی ۱۷ فروردین استان سمنان

سمنان- ایرنا- کشف ماینر در سمنان، کشف چوب تاغ و کشف روغن مایع خارج از شبکه توزیع در شاهرود ، اخبار مهم پلیس استان سمنان در روز چهارشنبه هفدهم اسفند ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایرنا، سمنان، به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با هشت استان، منطقه طلایی اتصال مناطق شمالی- جنوبی و شرقی- غربی کشور محسوب می‌شود که تلاش پلیس این استان عرصه را بر متخلفان تنگ کرده و سمنان را به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل کرده است، در ادامه به تشریح خبرهای پلیس پرداخته می‌شود.


کشف روغن مایع خارج از شبکه توزیع در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت:  یک هزار و ۲۰۰ بطری روغن مایع خارج از شبکه توزیع از یک دستگاه اتوبوس در یکی از محورهای مواصلاتی شاهرود کشف شد.
سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور ماموران انتظامی شاهرود در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و با رعایت موازین شرعی و قانونی اقدام به توقیف خودرو کردند.
وی ادامه داد: پلیس در بازرسی از خودرو توقیفی، تعداد ۱۰۰ کارتون روغن مایع و در مجموع یک هزار و ۲۰۰ بطری روغن، خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش ریالی این محموله قاچاق را برابر نظر کارشناسان بیش از ۱۶۶ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی شد.


کشف هشت دستگاه ماینر در سمنان 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت:  هشت دستگاه ماینر به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان سمنان کشف شد .
سرهنگ احمد حاج پروانه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط شخصی در شهرستان سمنان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراهی مأموران اداره برق به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر هشت دستگاه ماینر کشف کردند.
حاج پروانه ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش این تعداد ماینر، بیش از ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
پلیس امنیت اقتصادی استان در پایان با تاکید بر مقابله پلیس با قانون شکنان تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف سه‌هزار و ۳۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق در شاهرود

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: سه هزار و ۳۰۰ کیلوگرم زغال تاغ قاچاق به ارزش بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان شاهرود کشف شد.

سرهنگ سید علی میر احمدی گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شاهرود در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو ایسوزو که از مشهد به سمت پایتخت در حرکت بود، مشکوک و با رعایت موازین شرعی و قانونی اقدام به توقف خودرو کردند.
وی افزود: پلیس پس از بازرسی خودرو تعداد ۲۷۹ کارتون زغال تاغ قاچاق به وزن سه‌هزار و ۳۰۰کیلوگرم را کشف و ضبط کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی این محموله قاچاق را برابر نظرکارشناسان ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: منابع طبیعی خصوصاً درختان، سرمایه ملی کشور هستند که به وسیله سودجویان مورد غارت قرار می گیرد و  برخورد قاطع و قانونی با این گونه افراد در اولویت کاری پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha