۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84707583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نویدکیا: برابر پاختاکور بازی سختی در انتظار ما است

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲
کد خبر: 84707583
نویدکیا: برابر پاختاکور بازی سختی در انتظار ما است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار تیمش برابر پاختاکور گفت: بدون شک بازی آسانی در انتظار ما نخواهد بود و باید در تمام دقایق بازی تمرکز خودمان را حفظ کنیم تا به آنچه می‌خواهیم، برسیم.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا در نشست خبری خود قبل از دیدار سپاهان برابر پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: چند بازی اخیر این تیم را دیده‌ام و می‌دانم فردا بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. آنها در ازبکستان مدعی بوده و از بازیکنان خوبی بهره می‌برند. بدون شک باید در بازی فردا تمرکز خودمان را در همه دقایق بازی حفظ و براساس برنامه‌ای که داریم دقایق بازی را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان در روزهای گذشته تمرینات خوبی را سپری کرده است. چند سالی بود در رقابت‌های آسیایی به خاطر برخی از مشکلات غایب بودیم اما دوباره به مسیر موفقیت خود بازگشته‌ایم. در ۱۲ سال گذشته ۹ سال برای سپاهان در آسیا بازی کردم و به‌عنوان بازیکن، تجارب بسیاری از این رقابت‌ها دارم. البته به‌عنوان سرمربی برای مرتبه دوم است که فرصت حضور در این رقابت‌ها را پیدا می‌کنم و تلاش خواهیم کرد نسبت به دوره‌های قبلی عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: فوتبال ازبکستان به واسطه سرمایه گذاری‌هایی که در این کشور و در فوتبال آنجا شده، رشد قابل توجهی داشته و بر همین اساس پاختاکور روند خوبی را در قاره آسیا آغاز کرده است. من برابر پاختاکور بازی کرده‌ام و می‌دانم تیمی است که به سمت جلو حرکت می‌کند و روند موفقیت این تیم ادامه‌دار است .

نویدکیا تاکید کرد: شاید از لحاظ سخت‌افزاری از تیم‌های عربی یا شرق آسیا و حتی ازبکستان عقب‌تر باشیم اما بارها نشان داده‌ایم از نظر فوتبالی و کیفیت بازیکنان بهتر بوده‌ایم و با رفع مشکلات سخت‌افزاری خود، می‌توانیم بازیکنان مطرحی را به فوتبال اروپا معرفی کنیم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های التعاون عربستان، الدحیل و پاختاکور هم‌گروه است. 

نخستین دیدار سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد. دیدارهای این مرحله به طور متمرکز به میزبانی عربستان انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha