۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84707571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نکونام: غفلت برابر الغرافه تاوان سختی خواهد داشت

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبر: 84707571
نکونام: غفلت برابر الغرافه تاوان سختی خواهد داشت

تهران- ایرنا- سرمربی فولاد خوزستان گفت: فردا با تیم خوب و باکیفیت الغرافه که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، بازی داریم و می‌دانیم اگر غفلت کنیم شرایط برای ما سخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام در نشست خبری تیمش قبل از دیدار فولاد خوزستان مقابل الغرافه اظهار داشت: در ابتدا باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا( AFC) و کشور عربستان به خاطر میزبانی خوبی که از ما دارند، تشکر کنم. در مورد بازی فردا باید بگویم با تیم خوب و باکیفیت الغرافه که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، بازی داریم و می‌دانیم اگر غفلت کنیم شرایط برای ما سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: بازیکنان خوب و باکیفیت این تیم می‌توانند در هر لحظه از بازی شرایط را دستخوش تغییر و تحول کنند و باید با تمرکز در همه دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. می‌دانیم فردا بازی سختی در انتظار ما خواهد بود و نباید اشتباهی داشته باشیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: گروه ما سخت‌ترین گروه این مسابقات است چرا که تیم‌ها شرایط نزدیکی به هم دارند. ما می‌دانیم از این بازی‌ها چه می‌خواهیم اما نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت. هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم و با انسجام و تمرکز تیمی به دنبال اهداف خود باشیم. 

او به سال قبل هم اشاره کرد و افزود: سال گذشته هم این جا بودیم و تلاش ما این بود که به مرحله گروهی برسیم اما بازی‌های سختی که داشتیم کار را برای ما سخت کرد. حالا دوباره اینجا هستیم و می‌خواهیم بر اساس تجربه‌ای که داشتیم برنامه‌های خود را دنبال کنیم. دو سال بود که نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی را به جمع خودمان اضافه کنیم اما امسال توانستیم بازیکنان جدید و خوبی را به خدمت بگیریم.

وی گفت: در سه سالی که در فولاد هستم، تلاش کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم که به نظرم موفق هم بوده‌ایم. الان باید بازیکنان‌ ما فقط به فکر بازی باشند و از حضور در این رقابت‌ها لذت ببرند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های آخال ترکمنستان، الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات هم‌گروه است و فردا در نخستین دیدار خود از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه برابر الغرافه به میدان می‌رود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha