استاندار قم: امروز کشور نیاز به روحیه مجاهدت دوران دفاع مقدس دارد

قم - ایرنا - استاندار قم در نشست صمیمی با جمعی از پرسنل ایثارگر و جانباز با اشاره به میراث ماندگار هشت سال دفاع مقدس برای کشور گفت: امروز نیز فائق آمدن بر مشکلات کشور، نیاز به روحیه مجاهدت و ایثارگری آن دوران دارد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در این نشست با اشاره به وظیفه و مسئولیت هر فرد در قبال جامعه و کشور، گفت: افراد باید در هر جایگاه شغلی که هستند امانت دار وظیفه خود بوده و در راه خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار قم با بیان این که همه باید در برابر مسائل و مشکلات مردم دغدغه مند باشیم افزود: برای حل مشکلات در حوزه های مختلف، همه باید با دغدغه مندی و احساس تکلیف وارد میدان شوند.

شاهچراغی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مطالبات جامعه ایثارگران استان، ادامه داد: این مشکلات و مسائل باید دسته بندی و بر اساس اولویت مورد برسی قرار گرفته و مرتفع گردد.

وی با اشاره به این که شرایط و فضای امروز کشور نیازمند روحیه همدلی، مجاهدت و ایثارگری دوران دفاع مقدس است، گفت: باید همه در راه دفاع از نظام و انقلاب، روحیه ایثارگری و رزمندگی داشته باشیم و حل مشکلات کشور چه درون سازمانی و چه برون سازمانی را اولویت کاری خود قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha