۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84707903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار گلستان: ناحیه صنعتی مبل روستای عطاآباد احداث می شود

گرگان - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: ناحیه صنعتی روستای عطاآباد با هدف حمایت از تولید و رونق صنعت مبل این روستا از توابع شهرستان آق‌قلا احداث می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمحمد دهنوی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست گلستان اظهارداشت: اعضای کارگروه امور زیربنایی استان با کلیات احداث این ناحیه صنعتی موافقت کردند و براساس مصوبه استانی، دستگاه‌های مربوطه باید در ۲ هفته به استعلام‌های مربوط به این ناحیه پاسخ دهند.

وی بیان کرد: اگر پاسخ‌ها استعلام‌ها به موقع جواب داده نشود، تامین منابع و جذب اعتبار احداث این ناحیه صنعتی در سال جاری میسر نخواهد شد.

عطاآباد روستایی در شهرستان آق قلا است که با بیش از ۱۵۰ کارگاه و حدود ۴۰۰ فروشگاه مبل به یکی از قطب های تولید مبل کشور تبدیل شده است.

معاون استاندار گلستان در ادامه به مشکلات بهره برداری از ید در گلستان اشاره کرد و گفت: نظارت بر کاهش میزان استحصال شورابه از چاه‌های بهره‌برداری و میزان تزریق پساب به چاه‌های تزریق توسط شرکت‌های کانسار خزر و شورابه ید گلستان صورت می گیرد و این شرکت‌ها باید با هدف پیشگیری از شکسته شدن دوباره دیواره‌های تالاب اینچه و نشست پساب، نسبت به استحکام‌بخشی این سازه ها اقدام کنند.

دهنوی ادامه داد: همچنین شرکت‌های کانسار خزر و شورابه ید گلستان برای تزریق پساب به اعماق زمین باید با ارائه برنامه زمان‌بندی مشخص نسبت به افزایش چاه‌های تزریق فعال به ۱۲ عدد تا پایان شهریور ماه امسال و تزریق ۱۲۰ لیتر پساب اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha