۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84708975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارسال حدود ۱۷ میلیارد ریال برای خرید سرنگ در خراسان شمالی هزینه شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پارسال ۱۷ میلیارد ریال برای خرید سرنگ در راستای تسهیل و تسریع روند واکسیناسیون در استان هزینه شد.

دکتر محمدرضا اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در سال گذشته با کمبود سرنگ در استان مواجه نبودیم و همه اقدامات برای تسریع  روند واکسیناسیون پیش‌بینی و لحاظ شده بود.

وی با اشاره به اقدامات توسعه شبکه بهداشت در استان، گفت: امکان ایجاد نسخه نویسی الکترونیکی در ۳۴ نقطه استان، تکمیل و بهره برداری از ۱۰ واحد بهداشتی، راه اندازی ۱۹ مرکز نمونه گیری کرونا و ۸ مراکز تجمیعی واکسیناسیون، استخدام پیمانی ۱۱۸ نفر نیروی تخصصی در حوزه بهداشت و فارغ التحصیلی ۳۶ بهورز از دیگر اقدامات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

اکبری با اشاره به هزینه ۷۷میلیارد ریال برای تامین داروهای مکمل در مراکز بهداشت شهری و روستایی استان، گفت: از ۷۷ میلیارد ریال، ۵۵ میلیاد ریال برای تامین مکمل های دارویی در مراکز بهداشت روستایی هزینه شده است.

وی یادآور شد: مکمل های دارویی برای کودکان، مادران باردار و سالمندان استان تاکنون آماده بوده است و همچنان این کالا در مراکز بهداشتی درمانی وجود دارد.

هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت خراسان شمالی خدمت رسانی می کنند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha