معاون استاندار کرمانشاه: برگشت حتی یک ریال از اعتبارات پذیرفتنی نیست

کرمانشاه - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: برگشت حتی یک ریال از اعتبارات استان پذیرفتنی نیست و اگر تلاش لازم از سوی دستگاهی صورت نگیرد در حقیقت جفا و ظلم به مردم است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ دکتر «منوچهر فخری» در دومین جلسه عملکرد جذب اسناد خزانه اسلامی استان کرمانشاه در سال‌جاری، تاکید کرد: عدم هرگونه تلاش از سوی دستگاه ها برای جذب به موقع اعتبارات پذیرفتنی نخواهد بود و استاندار همواره از مدیران استان خواسته اند که نهایت اهتمام خود را برای جذب به موقع این اعتبارات بکار بگیرند.

وی تصریح کرد: تخصیص و جذب اعتبارات به سختی و با تلاش بسیار بدست می آید لذا شایسته نیست که دستگاهی برای جذب اعتبارات خاص اداره خود تلاش به موقع و مناسبی نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ادامه داد: برخی از دستگاه ها تلاش مناسب برای جذب اعتبارات استان داشته اند و برخی هم تلاش خوبی نداشته اند.

فخری اضافه کرد: هر دستگاهی که عملکرد مناسبی نداشته باشد تا آخر اردیبهشت ماه فرصت دارد که اعتبارات دستگاه خود را جذب کند زیرا در غیر اینصورت حتماً برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha